Home>Service>Veel Gestelde Vragen
Veel Gestelde Vragen

Veel gestelde vragen

Heb je vragen of opmerkingen over LivLaf? Dat kan en mag smile emoticon . Bekijk hieronder de vragen en opmerkingen die we vaak krijgen. Staat jouw vraag of opmerkingen er niet tussen. Neem dan contact met ons op.

Service

Vaak voorkomende vragen & opmerkingen

Zijn er extra kosten bij een bestelling?

De vermelde prijzen in onze webshop zijn exclusief verzendkosten. Verder worden er bij een bestelling geen extra kosten in rekening gebracht. Al de betaalmethodes die we aanbieden in onze webshop zijn gratis voor jou als klant.

De verzendkosten binnen Nederland bedragen:

  • € 3,95 voor bestellingen die in de brievenbus passen;
  • € 6,95 voor bestellingen (pakketten) die niet in de brievenbus passen;
  • Voor bestelling boven de € 40,- worden geen verzendkosten in rekening gebracht (geldt alleen binnen Nederland & België).

De verzendkosten naar België bedragen:

  • € 5,95 voor bestellingen die in de brievenbus passen;
  • € 9,95 voor bestellingen (pakketten) die niet in de brievenbus passen;
  • Voor bestelling boven de € 40,- worden geen verzendkosten in rekening gebracht (geldt alleen binnen Nederland & België).

De verzendkosten naar andere landen binnen Europa bedragen (buiten Nederland & België):

  • € 9,95 voor bestellingen die in de brievenbus passen;
  • € 19,95 voor bestellingen (pakketten) die niet in de brievenbus passen;
  • Geen gratis verzending boven €40,-, (dit geldt alleen binnen Nederland & België).

Bekijk de pagina’s Verzenden & bezorgen en Betalen voor meer informatie.

Zijn de weergegeven prijzen in de webshop exclusief of inclusief BTW?

Al de prijzen die worden weergegeven in onze webshop zijn inclusief BTW.

Wat is de levertijd van een bestelling?

Alle producten die in onze webshop zijn te bestellen kunnen we direct uit onze eigen voorraad leveren. Ons streven is om elke bestelling zo snel mogelijk uit te leveren. Iedere bestelling die op werkdagen voor 12:00 uur is geplaatst bieden we dezelfde dag aan bij onze verzendpartner Fietskoeriers.nl. We doen er alles aan om deze belofte waar te maken (dit lukt bij 99,9% van onze bestellingen smile emoticon ) en op het moment dat dit een keer niet haalbaar blijkt nemen we altijd contact met je op.

Fietskoeriers.nl bezorgt brievenbus zendingen binnen Nederland van dinsdag tot en met zaterdag. Bestellingen die vrijdagmiddag voor 12:00 uur zijn geplaatst worden op zaterdag door Fietskoeriers.nl geleverd. Bestellingen die op zaterdag en zondag worden gedaan worden op dinsdag door Fietskoeriers.nl geleverd. Op het moment dat Fietskoeriers.nl geen dekking heeft in het gebied waar de bestelling bezorgd dient te worden besteden zij dit uit aan PostNL.

Bovenstaande geldt ook voor pakket zendingen met de aanvulling dat in de gebieden waar Fietskoeriers.nl actief is pakketten tussen 18.00 en 22.00 uur worden bezorgd. Wanneer Fietskoeriers.nl geen dekking heeft in het gebied waar de bestelling bezorgd dient te worden, dan besteden zij dit uit aan DHL For You. Deze bezorgen tussen 9.00 en 18.00 uur. Wanneer je bestelling als pakket is verzonden, ontvang je op je opgegeven e-mailadres een track&trace code zodat je weet wie je bestelling bezorgt, waar je bestelling is en wanneer je hem kunt verwachten (LET OP: Dit geldt dus alleen voor pakket bestellingen).

Bekijk de pagina Verzenden & bezorgen voor meer informatie.

Hulp of advies nodig?

Contact ons per e-mail of telefoon.
  • Veilig betalen op jouw manier (ook achteraf)
  • Voor 12:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden (op werkdagen)

  • Gratis verzending vanaf €40,- (NL & BE)

  • Veilig betalen op jouw manier (ook achteraf)
  • Voor 12:00 uur besteld, vandaag verzonden (werkdagen)

  • Gratis verzending vanaf €40,- (NL & BE)

HULP OF ADVIES NODIG?

Je kunt ons van maandag tot vrijdag van 9:00-15:00 uur per telefoon of e-mail bereiken. Buiten deze uren zijn we alleen bereikbaar via de e-mail.

INBOX INSPIRATIE

Onze laatste producten & ideeën.