Garantie & klachten
Een product beschadigd ontvangen of werkt het niet naar behoren? Heb je een klacht over LivLaf? Dan is dit de pagina die je moet hebben. Wil je een product retourneren? Ga dan naar de pagina retourneren.
Service
Een beschadigd of niet werkend product?
Heb je een product ontvangen wat beschadigd is of heb je een bestelling helemaal niet ontvangen? Meld dit dan direct per e-mail aan ons onder vermelding van je bestelnummer. We proberen dit product of je bestelling dan zo snel mogelijk nogmaals kosteloos naar je te verzenden. Indien een product niet meer voorradig is mag je desgewenst een ander product uitkiezen of zullen we het aankoopbedrag van het product terugbetalen.
Garantie
Voor alle producten die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Het bestelde product moet in alle redelijkheid voldoen aan dat wat jij ervan verwacht. Als dat niet zo is willen wij dat graag weten! Samen met jou kijken we dan wat de beste oplossing is.
Klachten
Is er ondanks onze zorg toch iets niet naar wens? Laat het ons dan weten via ons klachtenformulier. Wij streven er naar je klacht zo snel mogelijk in behandeling te nemen, en je krijgt in ieder geval binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.
Niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
[activecampaign form=39]
- Veilig betalen op jouw manier (ook achteraf)
Voor 12:00 uur besteld, vandaag verzonden (werkdagen)
Gratis verzending vanaf €40,- (NL & BE)